Indicators for environmental education strategies

Authors

  • Jana Dlouhá

DOI:

https://doi.org/10.14712/18023061.118

Abstract

Základní principy environmentálního vzdělávání – nové kvality, které tento typ vzdělávání má přinášet – se promítají i do oblasti posuzování způsobu a míry dosažení cílů takto vymezených. Soubory indikátorů, které jsou v současné době projednávány, jsou zaměřeny na proces získávání znalostí, vytváření žádoucích změn v hodnotovém systému a chování; hodnocení s využitím těchto indikátorů má být v souladu s dynamickou povahou hodnocených jevů. To platí i pro oblast evaluace vzdělávací politiky, jež je realizované pomocí tzv. rámcových indikátorů. Zásady tvorby jsou v následujícím textu doloženy příklady z mezinárodní praxe, přičemž jsou kriticky popsány přednosti i potenciální rizika metod a postupů v současnosti používaných.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

30. 12. 2007

How to Cite

Dlouhá, J. (2007). Indicators for environmental education strategies. Envigogika, 2(3). https://doi.org/10.14712/18023061.118

Issue

Section

Inspirations

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>