Úcta k životu – jeden z cílů Environmentální výchovy v RVP a lze se s ní ve školní praxi vypořádat?
Cíl enviromentální výchovy „vnímá život jako nejvyšší hodnotu“ je v RVP formulová vágně a nelze jej chápat jako téma, které budou všichni zpracovávat a evaluovat stejně. Autorka doporučuje vznik metodiky pro učitele. Zároveň poukazuje na to, že je nutná změna myšlení celé společnosti.
Stažení
Data o stažení nejsou doposud dostupná.
Metriky
Metriky se nahrávají ...
Ăšcta k Ĺľivotu: jeden z cĂlĹŻ EnvironmentálnĂ vĂ˝chovy v RámcovĂ©m vzdÄ›lávacĂm programu a dokážeme se s nĂ ve školnĂ praxi vypořádat?
Anotace
CĂl enviromentálnĂ vĂ˝chovy „vnĂmá Ĺľivot jako nejvyššà hodnotu“ je v RVP formulová vágnÄ› a nelze jej chápat jako tĂ©ma, kterĂ© budou všichni zpracovávat a evaluovat stejnÄ›. Autorka doporuÄŤuje vznik metodiky pro uÄŤitele. ZároveĹ
Nejaktuálnější články stejného autora (stejných autorů)
- Kateřina Jančaříková, Žákovské portfolio – příhodná forma hodnocení environmentální výchovy , Envigogika: Vol 2 No 3 (2007)
- Kateřina Jančaříková, Zpráva o konferenci „Děti a zahrady“ , Envigogika: Vol 5 No 3 (2010)
- Kateřina Jančaříková, Žákovské portfolio – vhodná forma hodnocení environmentální výchovy , Envigogika: Vol 2 No 3 (2007)
- Kateřina Jančaříková, Zpráva o konferenci Školní zahrady jako přírodní učebny , Envigogika: Vol 2 No 3 (2007)
- Kateřina Jančaříková, “Alma mater Studiorum”: příklad dobré praxe ve vzdělávání učitelů , Envigogika: Vol 13 No 1 (2018)
- Kateřina Jančaříková, Zpráva o JTET konferenci , Envigogika: Vol 2 No 2 (2007)