Rychlý skok na obsah stránky
  • Hlavní navigace
  • Hlavní obsah
  • Postranní sloupec
  • Registrace
  • Přihlášení
Envigogika
  • Aktuální číslo
  • Archiv čísel
  • Oznámení
  • Podrobnosti
    • O časopise
    • Redakční tým
    • Příspěvky
    • Oznámení o copyrightu
    • Pravidla otevřeného přístupu
    • Kontakt
  1. Domů
  2. Archivy
  3. Vol 14 No 1 (2019)

DOI: https://doi.org/10.14712/18023061.2019.14.1

Publikováno: 01. 04. 2019

Úvodník

Editorial 2019/XIV/1

Pdf

Recenzované články

Dětská pojetí vybraných environmentálních fenoménů u žáků 1. a 2. stupně základní školy

Věra Pavlátová
Pdf

Opomíjená úloha vegetace v distribuci sluneční energie a utváření klimatu – sonda znalostí začínajících studentů učitelství přírodopisu

Renata Ryplová, Jan Pokorný
PDF

Školní zahrady středních škol a jejich potenciál pro environmentální výchovu

Štěpánka Chmelová, Renata Ryplová, Zbyněk Vácha, Olga Vaněčková, Miroslav Procházka
PDF

Přirozený svět nepřirozené fenomenologie a konstruovaný svět naturalistické filosofie

David Rybák
PDF

Inspirace

Sociální podnikání a udržitelný rozvoj ve věku zrychlování

Geoff Scott
Pdf (English)

Využití pojmových map s následným rozhovorem jako výzkumného nástroje při hledání žákovských miskoncepcí

Věra Pavlátová
PDF

Studenti a vědci: jak vést dialog o klimatické změně

Jana Dlouhá, Jiří Dlouhý
Pdf

Recenze

Rozvíjení vztahu ke krajině a možnosti primárního vzdělávání

Alica Brendzová
Pdf

Jazyk

  • English
  • Čeština

On-line odeslání příspěvku do časopisu

On-line odeslání příspěvku do časopisu

Informace

  • Pro čtenáře
  • Pro autory
  • Pro knihovníky

Vytvořeno kým

Open Journal Systems
Klíčová slova

ISSN 1802-3061

Časopis Envigogika je indexován také následujícími servery

ERIH PlusCrossRef

Sherpa-Romeo  esf esf

EuroPub

Envigogika je nositelem DOAJ Pečetě kvality

DOAJ Seal

tady je patička